Als ik mijn computer aanzet dan krijg ik alleen zwart beeld en het pijltje van mijn muis, die ik wel kan bewegen,wat moet ik nu doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

CTRL+ALT+DEL
Taakbeheer
Nieuwe taak
explorer.exe {enter}

Toegevoegd op 15-05-2009 02:26:47
Als CTRL+ALT+DEL zelfs niet werkt:
-Start de PC opnieuw op in veilige modus (F8 intikken bij opstarten).
-Start / uitvoeren / msconfig {enter}
-Tab: 'Opstarten' aanklikken
-Alles uitvinken
-Rebooten

Toegevoegd op 18-05-2009 06:23:21
Vervolg: ik begrjip dat veilige modus ook niet meer werkt. Dan is 't meestal wel vrij ernstig. Als je GEEN (belangrijk) werk op de laptop hebt: stop de herstel-CDROM's/DVD's er in en draai die. Dan ga je terug naar de fabriekssituatie (ALLE documenten, instellingen, etc. ben je dan kwijt).
Als je WEL nog (belangrijk) werk eerst moet zien te redden: dan ontkom je er waarschijnlijk niet aan om een zeer handig 'neefje' of professioneel computerpersoneel erbij te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien de geheugentrainer van oma geactiveerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de unknown manufacturer's kun je onder de tab services bij msconfig ook nog uitvinken.
Meestal krijg je na een ernstige fout een scherm waarin je onder andere in veilige modus kan opstarten. Kies hier echter voor "Windows opstarten met de laatst bekende goed werkende configuratie" of iets dergelijks, dat zou moeten werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ook eens kunnen proberen om je CD-rom met je besturingsprogramma er in te doen, afsluiten en opnieuw opstarten... dan krijg je vanzelf een schermpje die vraagt wat je wil.. gewoon het stappenplan dan volgen en viola... doet hij niks... Check of je koeling het nog goed doet,procesor, grafische kaart. Verder kan ik niks bedenken.. succes ermee!!