Hoe zorg ik ervoor dat altijd de vertaalbak verschijnt bij het openen van een website met vreemde talen of delen met vreemde taal??

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk overkomt.
Soms als ik een engelstalige open krijg je bovenaan een extra balk of het vertaald moet worden naar het nederlands of een andere taal.
Deze balk verschijnt bij mij niet meer, wat moet ik hieraan doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

In Chrome kies je voor
> opties
> geavanceerde opties
> vertalen
Plaats hier een vinkje, en de vertaalbalk verschijnt altijd.