Tips voor een goedkope, nieuwe laptop?

Ik ben opzoek naar een goedkope nieuwe laptop.
Maar hoe ik ook het web afspeur, ik kan het niet echt vinden!
Weet iemand iets? Onder de 250 of 300 euro?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik ben opzoek naar een goedkope nieuwe Netbook.
Liever onder de 300,-
Maar 250,- is helemaal goed!

Sorry maar ik had een vorige vraag (deze is bewerkt) waarin stond dat ik een laptop zocht.
Maar ik bedoelde een Netbook!
Bedankt voor de mensen die mij goede raad hebben gegeven!

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik ben opzoek naar een goedkope nieuwe Netbook.
Van 250,- het liefst.

Sorry maar ik had een vorige vraag (deze is bewerkt) waarin stond dat ik een laptop zocht.
Maar ik bedoelde een Netbook!
Ik heb al een Packard Bell 10,1 inch (of zoiets) gezien, en een Acer eMachine 350 (of zoiets) gezien.
Bedankt voor de mensen die mij goede raad hebben gegeven!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het je lukt om iets te vinden in die prijsklasse zal deze regel wel kloppen: je betaalt niet veel dus je krijgt niet veel. verwacht dus geen flinke laptop waarvan de accu het 6 uur vol houd en waar je vette games op kan draaien. een mini laptop voor een beetje internetten/msne en beetje type zal wel lukke maar dit is geen laptop te noemen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een netbook

Antwoorden (5)

Een nieuwe laptop voor 250 of 300 krijg je niet.
Dan zul je aan voor een netbook moeten gaan.

Maar ook deze liggen vaak iets hoger.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb even een zoekopdracht ingevoerd bij Tweakers, een site waar je zoiets kunt bekijken.

Zoals je kunt zien, zit je veelal aan een netbook 10.1"inch of iets groter. Notebook begint bij 15.4"inch

Weet niet waar het - tje op slaat?

Toegevoegd na 14 minuten:
Oke kijk dat veranderd de zaak, genoeg keuze dan.

Wat wil je precies ermee gaan doen?
Wat voor grote zoek je? 10.1, 11.6, 12.1, 13.3?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik raad je btw een Acer ten sterkste af!
Mijn voorkeur zou gaan naar een Asus.

Toegevoegd na 25 minuten:
Gezien mijn ervaringen met Acer en Packard Bell..
Is deze Asus Eee PC 1001PX een prima netbook.

Garantie afhandeling bij Asus vind ik stukken beter dan bij Acer. Gemiddeld 4 weken reparatie tijd bij Acer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar op: http://www.kieskeurig.nl/laptop/alle
Er zijn er zat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zijn netbooks en geen laptops.
Kimath
13 jaar geleden
Maar dat is waarschijnlijk het enige wat je voor die prijs kunt krijgen.
Laptopshop geeft je een goed overzicht van de goedkopere laptops maar je moet echt dan gaan denken tussen 400 en 500 euro (zie bron 1).

Tenzij je een netbook wilt dan hebben ze er een groot aantal onder de 300 euro (zie bron 2).

Toegevoegd na 12 minuten:
Zie bron 2 voor de netbooks, succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het klinkt dom maar doe heitje voor kawijtje ik heb een oato gewasse en kreeg 5$(kan geen euro teken vinden)binnen een uur mischien al 20 euro doe het in het weekend dan willen mensen frij zijn fan klusjes en krijg je meer kans doordeweeks met regen doet niemand open
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een tip, maar er zijn telefoonaanbieders die bij een telefoonaanbieding van 15 euro per maand voor twee jaar een laptop kado doen. Dan zit je onder de 300 euro dar je er ook nog belminuten bij krijgt en het bedrag over twee jaar verdeeld.