Waar kan ik een klok-systeem vinden (zie uitleg)?

Ik ben opzoek naar een soort van klok-systeem maar dan voor abonnementen in tijdseenheden. Mensen krijgen een speciaal "lidmaatschapskaartje", met een apparaat en software moet ik op dit kaartje een opwaardering moeten doen in tijd, bijvoorbeeld 100 minuten. Vervolgens als de klant langs komt, klokt de persoon in, en na afloop van de afspraak klokt te klant uit. De minuten die ertussen zitten worden vervolgens afgeschreven van het abonnement van het kaartje.
Hiermee wil ik uiteindelijk eerlijker de abonnementen laten verlopen, zodat mensen betalen voor wat ze krijgen. Ik weet alleen niet of er zo'n systeem is die ook nog eens redelijk betaalbaar is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit soort systemen zijn erg kostbaar vaak omdat het om een kastje gaat (rond de 200 - 300 euro) en dat moet gekoppeld worden aan een backend systeem, bijvoorbeeld het bedrijfsadministratie systeem.

Safescan levert kennelijk eenvoudigere systemen die kant en klaar zijn en software bevatten om de gegevens in te zien. Je bent hiervoor 299 euro kwijt voor één kastje en de software. Vervolgens moet je voor de gebruikers rekenen op 50 euro voor 25 pasjes, dus 2 euro per stuk. Je zou eventueel een borg kunnen vragen.

Voor 500 euro heb je een kastje waarbij je patiënten zelfs met hun vingerafdruk kunnen registreren. Dat scheelt pasjes. Persoonlijk zou ik al afhaken met een pasje, maar ik denk dat dit wel een antwoord is op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Google eens op kienzle nederland die leveren dit soort producten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens met je antwoord. Alleen de Nl website is offline. Weet je wat de kosten ongeveer zijn en hoe het product eruit ziet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker niet goedkoop, je kunt beter een pc met een kaartlezer neerzetten, die alles registreert, dat is veel goedkoper. Ik weet dat het bestaat maar heb geen adres voor de software.
Automatiseren kan, maar moet wel goed gebeuren. Je moet bovendien de kosten binnen twee of drie jaar terugverdienen.
Bovendien moet je de klanten niet voor het hoofdstoten. Bijv. tegenwoordig moet je voor een telefoontje naar een afdeling van een bedrijf door een telefoonmenu heen wanderlen. Ik denk dat iedereen daar de pest aan heeft.
Als ik iets wil kopen haakt ik bij zulke bedrijven naar het tweede menu onderdeel af.