Als ik mijn printer aansluit aan de computer, en het dan gereed is om te printen dan print het niet,wat is er met de printer aan de hand?

Toegevoegd na 4 uur:
Mijn printermerk is:Brother

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Drivers downloaden...... http://welcome.solutions.brother.com/bsc/Public/CountryTop.aspx?reg=eu&c=nl&lang=nl
Drivers installeren
Printer als Standaart printer benoemen
Test afdruk maken
klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (3)

Drivers erbij zoeken of de printer selecteren als je wilt gaan printen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor merk is het? Ik had mp 60 van canon en de drivers kon je zo downloaden van de site van het merk dat je hebt. Had het probleem ook als het goed is moeten op de site de drivers staan en anders je cdrom gebruiken die je erbij geleverd heb gekregen. Tenzij je die niet hebt moet je eens even op de site van het bepaalde merk kijken en anders even hun contacteren of ze de bepaalde cdrom kunnen opsturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien je print spooler een keer resetten?
start>uitvoeren>services.msc> print spooler >rechtermuisknop opnieuw starten.