Terwijl ik op GS zat ging mijn PC zomaar oppeens uit en weer aan, hoe kan dat?

Deze pc heeft dat, bij mijn weten, nog nooit eerder gedaan.

Toegevoegd na 38 seconden:
excuses voor de typfout in de vraag :S

Toegevoegd na 2 minuten:
Edit II, en ik bedoel GV, geen GS. Goeievraag.nl dus...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

mogelijk kreeg u reeds eerder een melding dat een update moet worden doorgevoerd en heeft u de melding gemist. De klok telt dan af, tenzij u het update moment uitstelt en herstart de computer op om de gedownloade update effectief door te voeren in het registeren van de computer. In leken-taal samengevat: de computer start misschien opnieuw op, omdat de softwareleverancier u nieuwe software heeft gegeven en deze nieuwe software(programma) pas werkt als u opnieuw hebt opgestart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat gebeurt mij ook weleens.
Heeft volgens mij te maken met een piepklein dipje in de stroomtoevoer naar je huis. En dan zo klein dat je het zelfs met de verlichting in je huis niet merkt.
Een computer is daar blijkbaar wat gevoeliger voor en start opnieuw op, omdat de stroom heel even wordt onderbroken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is iets mis met het werkgeheugen.
Net voordat hij opnieuw starte moet je de BSOD gezien hebben oftewel BLUE SCREEN OF DEAD.

Test even je werkgeheugen de link hieronder.
Windows Vista heeft standaard een werkgeheugen tester.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien je computer een HP is kan ik je nu al zeggen dat dit een fout betreft van de koeling van de videokaart.
HP erkent de fout immers niet, maar de soldeer punten smelten door te heftige warmte. Naarmate zal het probleem zich steeds vaker voor gaan doen.
Ik heb hem inmiddels laten maken, de kosten waren maar 50 euro en was met een uurtje klaar. Ben blij dat ik het gedaan heb, want alles is schoongemaakt en werkt ook weer volledig en veel sneller.
Ik zal de link plaatsen van de ICT monteur die hem heeft gemaakt.

Lees de koppeling maar eens, misschien leest u dat wat u is overkomen.
Niet geschoten is altijd mis!

Succes.
Nick

Toegevoegd na 18 minuten:
Sorry was de link vergeten !

Toegevoegd na 21 minuten:
De link wil niet rechtstreeks lukken.
Zie www.marktplaats.nl en zoek naar: Advertentie: 358477944
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de link nog misschien?