Hoe kan ik de gebruikersaccounts aapassen.

Het gaat dus niet meer op de normale manier. Ik ben nu gast en mijn vrouw is gebruiker. Geen van beide kan de account omzetten naar administrator.Het zal ergens in de software zitten maar ik heb geen idee

Toegevoegd na 4 uur:
Het gaat dus om Vista Basic

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
om welk besturingssysteem gaat het?

Het beste antwoord

Dan moet je je eerst afmelden en weer aanmelden als andere gebruiker die administrator rechten heeft.
Dan ga je via Configuratiescherm naar Gebruikersaccounts en dan kun je andere gebruikers beheren en wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je afmeld als gebruiker, kun je je dan niet aanmelden als Administrator?
Ga naar Start >> Alle programma's >> Bureau-accessoires en klik je met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt. Kies dan de optie "Als administrator uitvoeren" en de opdrachtprompt opent in Windows\System32.
Type hier dan om het account te activeren de onderstaande regel en druk op Enter. net user administrator /active:yes Als je je dan nu afmeld vanuit je eigen account of de PC herstart zal in het welkomstscherm van Vista een gebruiker erbij zijn gekomen en dat is dus de Administrator. Het account heeft standaard geen wachtwoord, het is hierbij dus wel direct aan te raden om na het inloggen als administrator hier een wachtwoord voor in te voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of gelijk de andere gebruikers ook Administrator te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige antwoord