Hoe druk ik alleen een afbeelding die ik in Hotmail van iemand ontvangen heb af en niet het hele scherm?

Ik heb Windows 7 met als brouser Google Chrome. Ik moet elke week een bepaalde afbeelding die ik in een mail ontvang afdrukken, maar dan krijg ik die hele entourage van het Hotmailscherm erbij; links de mappen die ik heb en rechts de advertenties die mij plagen. Ik wil daar geen dure inkt aan besteden. Hoe los ik dat op?

Het beste antwoord

Dat doe je door niet rechtstreeks vanuit je mail te printen, maar eerst de afbeelding te openen met een afbeeldingsprogramma. En dan met dát programma het plaatje af te drukken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op Windows 7 heb je in elk geval standaard al de Windows Photo Viewer en Paint. Beide zijn voor dit doel te gebruiken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oh, en voor het geval dat je niet weet hoe dat dan gaat: Je klikt met de rechtermuisknop op de afbeelding, en kiest daar het juiste programma voor Openen met ...
Amadea
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door op de afbeelding te klikken en kiezen voor de optie downloaden. Vervolgens vraagt de computer in een geel raster (onder in beeld) of je het wil openen of opslaan.
Persoonlijk kies ik voor opslaan en klik deze optie aan.
De afbeelding wordt nu opgeslagen in de map downloads. Als het opslaan voltooid is kun je de map openen maar is geen must.
Deze map vind je door op de 'startknop' linksonder te klikken en vervolgens de bovenste regel gebruiker aan te klikken. Hierin zit de map downloads met daarin je afbeelding.

Vervolgens kun je het bestand (afbeelding) printen.