hoe verhelp ik dat mijn letters weggaan?

als ik bijv. een word doc typ en ik ga midden in een woord staan en ik typ iets, gaat hetgeen wat ik getypt heb niet tussen de woorden staat , maar haalt de woorden weg..

het is erg lastig uitteleggen maar ik hoop dat iemand het begrijpt

Toegevoegd na 7 minuten:
bedankt dit scheelt mij een hoop frustratie!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
53K

Het beste antwoord

Volgens mij heb je de "ins" functie ingeschakeld.
Er zit rechts boven op je toetsenbord een knop met "Ins" er op. Druk dat 1 keer in en probeer het dan nog eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je de 'insert' knop aan staan? Dan overschrijft hij wat erachter staat, in plaats van het getypte in te voegen.

Ofwel: druk op 'insert' en kijk of het dan verholpen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan niet anders dan dat je de Insert-knop een keertje per ongeluk hebt ingeschakeld. Er gewoon nog een keer op drukken dan is het leed weer geleden :-).