Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn Vista premium upgrade naar Ultimate (via CD) , ben ik da premium kwijt (voor het geval ik me bedenk) ?

En mogen alle programma's gewoon op de laptop blijven staan ?Verlies ik geen data?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
capthavoc
15 jaar geleden
waarom niet meteen windows 7 er op ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je gaat 'upgraden' door het er overheen te installeren in feite dan ben je Premium kwijt omdat een upgrade zoveel mogelijk programma's en documenten zal overnemen van je ouder installatie waarbij je oude installatie onbruikbaar wordt. Wat wel een optie is voor je: verdeel je schijf in partities (kan in Vista via Computerbejeer -> schijfbeheer) [voor meer info, reageer even!]. Dan installeer je de ultimate versie op een andere partitie dan je premium-installatie. Je kan bij het opstarten dan kiezen welke je wilt gebruiken MAAR: dit kan NIET met een upgrade-dvd maar alleen met een installatie-dvd. Het verschil is dat je met een upgrade-dvd niet een volledige installatie kan uitvoeren en je het dus niet naast je huidige systeem kan instalelleren.

Voor vragen: reageer gerust, ik doe mijn best je te helpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing