Hoe maak ik een geldige url code aan van een foto?

Ik heb een logo die ik wil plaatsen als handtekening in mn gmail mails. Handleiding gevonden van hoe dit werkt;
ik moet eerst het plaatje op internet plaatsen (photobucket) en dan heb ik een url code, die ik dan weet zet bij 'afbeeling toevoegen'... er staat nu een heeele lange code (!)

Maar toch werkt het niet, hij maakt er geen plaatje van dus lijkt deze niet te herkennen... moet ik tekens weghalen uit de url? toch ergens anders plaatsen? is de code te lang?

Kortom hoe kom ik aan het URL code van een plaatje die herkent word?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
20.5K

Antwoorden (1)

Mogelijk zijn je Photobucket foto's niet openebaar maar alleen als je ingelogt bent door jou te bekijken. Als je Photobucket foto's niet openbaar te bezichtigen zijn kun je niet rechtstreeks een url maken. Je kunt wel je foto uploaden via http://tinypic.com en dan heb je meteen een verkorte url.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het een openbare afbeelding ergens is op internet kun je ook rechtsklikken op de afbeelding en dan op Afbeeldingslocatie kopiëren. Een voorbeeld van zo'n url is dan: http://personal.psu.edu/tao5048/JPG.jpg

Toegevoegd na 25 minuten:
Zie verder de bron voor een uitleg hoe je een afbeelding als handtekening kan plaatsen in Gmail.