Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een Soundmax driver downloaden voor een ASUS P5V-VM SE DH moederbord ?

Per abuis de Soundmax driver gedeïnstalleerd waardoor ik geen geluid meer heb op mijn pc. OS = Windows XP SP3 en mijn geluidskaart is Aureon 7.1 PCI Audio Device.
Ik heb getracht een Soundmax driver te downloaden maar ik loop stuk bij extracting van zipfile.
Wie kan mij verder helpen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

kan je niet een herstel punt proberen ? voordat je dat probeert ?
(Lees meer...)
capthavoc
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op onderstaande site vind je de juiste drivers voor jou geluidskaart.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik denk overigens dat je twee dingen door elkaar haalt, je hebt een op je moederbord geïntegreerde geluidskaart en een losse PCI kaart als als ik jou vraag goed lees. In dat geval zou je de geluidskaart van je moederbord uit moeten schakelen en heb je dus ook geen drivers hier voor nodig.
Of je haalt je PCI kaart eruit en gebruikt de geïntegreerde kaart, allebei is overkill en vraagt om problemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing