Is een MacBook Pro Retina 13'' inch goed genoeg voor een opleiding 'vormgeven, media & technologie' op het Sint Lucas?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
imruben
11 jaar geleden
Volgens mij prima. ik zit ook op een grafische school en zie meer 13 inch dan 15 inch, zegt toch wel wat. Kijk sowieso even in bijv. de Mediamarkt ;)

Antwoorden (4)

als je genoeg geld hebt ja.

het besturings systeem is even wennen maar het is uiteindelijk veel beter en een mac is beter tegen virussen bestand dan windows
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al een MacBook (een witte, oudere), dus ben het besturingssysteem al gewend
Lijkt me wel een MacBook pro zijn donders goed maar is 13 inch niet te klein?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een grafische opleiding als het Sint Lucas is een Apple de beste laptop die je kunt hebben. Mocht je een nieuwe gaan halen speciaal voor deze opleiding zou ik voor de beste Apple laptop gaan. De meerprijs is betrekkelijk minimaal tov het genoemde model de mogelijkheden heb je meer en een groter scherm is fijner bij een opleiding die gericht is op details.
Ook in het werkveld zou een grotere en technisch beter laptop beter zijn.

Heb je deze laptop al in bezit zou ik die aanhouden. Hij biedt ruime mogelijkheden. Vooral voor wat je nodig hebt op een dergelijke opleiding. Je kan er alles mee doen wat je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk vind ik een 13" nogal klein. Zelf gebruik ik de 15" retina en dat werkt fijner vind ik. Maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk