als ik op mijn website geld uitbetaal moet ik daar nog wat aan betalen ofzo?

Toegevoegd na 37 seconden:
dus aan anderen die iets voor mij doen als een enquete invullen

Toegevoegd na 33 minuten:
ik ga een site maken waar mensen enquetes kunne invullen en ermee geld kunnen verdienen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt eraan hoe je dit wil uitbetalen en wat je precies wilt. Je zal dus iets meer gegevens moeten geven.

Het beste antwoord

Ik denk dat je dan vooral eerst een hoop moet regelen als een vergunning, registratie bij de KVK en dat soort dingen.
En eerst ook maar eens kijken wie jou die opdrachten voor enquêtes zouden willen verschaffen, anders heb je geen geld om de invullers te betalen lijkt me.