Met welk programma kun je tegenwoordig goed muziek downloaden, limewire shareaza en torrent heb ik al geprobeerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (8)

Met free videosoft Kan je veel dingen downloaden moet je via youtube doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Spotify heb je legaal toegang tot vrijwel alle muziek. Het is gratis met reclame. Als je geen reclame wilt en de muziek ook nog eens op je telefoon wilt hebben betaal je een tientje per maand, het is het zeker waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens newsgroups
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook naar kickasstorrents.com Daar kan je muziek downloaden en dan openen met limewire. Dan werkt het wel. Meestal zijn het wel hele albums
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt de YouTube link van de muziek kopiëren en in www.video2mp3 zetten en dan downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MP3skull.com ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iMesh downloaden van http://www.imesh.com/ . Ik gebruik het ook en het is super handig. Ik raad het je zeker aan. Het is ook nog gratis en het download snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soulseek is een leuk p2p progje om muziek te downloaden.
Je moet ook zelf muziek delen.
Het is iets trager als bitorrent maar ik heb in 4 jaar gebruik nog nooit een virus of zo er bij cadeau gekregen.

www.slsknet.org