hoe verdien je geld met internet?

stel je hebt een youtube filmje of een site die veel bekeken wordt, hoe en wanneer verdien je daar dan geld mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door er reclame op te laten plaatsen. Dat is toch voor het overgrote deel de manier om geld te verdiene op internet zonder goederen of diensten aan te bieden. Want dat is natuurlijk ook een optie, en die is vaak wat lucratiever. Maar vergis je niet, met reclame kun je ook heel leuke inkomsten binnenhalen. Een enkel youtube-filmpje is daarvoor echter veel te weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die min? C+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cath ; de hele avond word ik al op ELKE vraag meteen gemind ; ik zal zo het beheer weer even vragen wie er nu weer bezig is. Echt vijf, zes vragen op rij al. Slaat nergens op. @Akira : daar moet je cht zelf achteraan, Je kunt googleads laten plaatsen (da's makkelijk, natuurlijk, krijg je geld voor elke keer dat iemand op een advertentie op je site klikt), of een serieuze sponsor zoeken die wil betalen om op je site getoond te worden. Lucratief, maar wel lastiger. Dan moet je namelijk ook ECHT wat te bieden hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is echt zeldzaam erg nu he ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:lol: - kan gebeuren natuurlijk.
1. word bekend stuur door etc.
2. zorg dat je regelmatig upload
3. word ontdekt en doe mee met de comunity.
4. word gecontacteerd dooor youtube en word partner.
5. geef mij 25% van je winst! ^^