een film in final-cut gemonteerd wil maar niet goed gebrand worden (.mov/.avi...niks) wat kan ik doen?

heb al verschillende branders en dvd's geprobeerd (-R/+R) maar het blijkt aan het filmpje zelf te liggen... nog niet eerder gehad met final cut. iemand?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat je moet doen is het volgende. Van je originele bestand in Final Cut Pro maak je een QuickTime filmpje. Je doet dit vanuit File > Export > QuickTime Movie... Deze QuickTime film brandt je vanuit Roxio Toast naar DVD. Toast zal de mov renderen en daarna zal Toast er een DVD van bakken. Klaar ben je. Andere optie is je originele bestand vanuit FCP naar Compressor sturen en daar de mov renderen naar DVD. De file die je dan krijgt kun je met je Superdrive branden die je in elke DVD speler af kunt spelen. Kom je er niet uit, vraag me gerust. Heb je geen Toast, laat het me weten. We moeten dan een andere oplossing zoeken. En die vinden we ook hoor. Zeker weten. In mijn profiel vind je een website adres en in het menu van die website staat Contact. Je mag dat e-mail adres gebruiken.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100