voor mijn android htc hero 2.1 heb ik de nieuwe browser van Mozilla fennec geïnstalleerd maar fennec reageert niet goed en ik kan niets instellen

Fennec gaat wel naar internet maar pakt steeds
datgene wat al geladen is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat je hebt geïnstalleerd is niet eens een beta, maar zelfs een alpha. Weet je wat dat betekent? Dat is een product dat nog niet echt klaar is, verre van dat. Als dat niet goed werkt is dat geen wonder. Nog even wachten tot de betrouwbare versies uit gaan komen.
escape