Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het geluid herstellen na installatie van Windows 7 over Windows XP?

als vervolg op deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/onlangs-windows-geinstalleerd-geluid.61172?userhash=Q2hyaXM4NzFfYTNlZDYyNDA5MGJkMjU2MjNiZDljZDA2ODljZjExYjE%3D#&from=email&source=question_expiry

ik ben er namelijk nog niet uit
inmiddels weet ik welke geluidskaart ik heb, maar de driver daarvoor doet het niet
deze link is geprobeerd:
realtek.com.tw/downloads

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik dit zo zie is het een Packard Bell pc met een specifiek voor hun gemaakte Gigabyte moederbord.

Het moederbord staat niet op de Gigabye site maar je zou
een ander moederbord van Gigabyte kunnen pakken op de download site en kijken of dat werkt.

je moet sowieso de "High Definition Audio Codecs" Driver pakken van realtech aangezien Packard Bell deze ook aanbied op hun eigen support site alleen dan voor Windows xp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb je al geprobeerd om bij apparaatbeheer eerst de geluidskaart softwarematig helemaal te verwijderen en daarna computer opnieuw opstarten en dan de driver installeren? kan gebeuren dat hij oude driver software gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding