als ik vanuit Picassa een fotomail naar een adres en de foto wil zien heb ik geen volledig scherm. hoelos ik dat op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry?? Ik geloof dat ik jouw vraag niet helemaal begrijp...

Het beste antwoord

Bedoel je dat de ontvanger een kleine foto krijgt dia je via Picasa hebt verstuurd?
Kijk eens in Picasa bij Via Extra > Opties > E-mail, daar kun je een aantal dingen instellen, stel bij de uitvoer opties in op de grote van je scherm, bijv. 1600.
Dan zullen de foto wel scherm vullend zijn.