Bestaat er een harddisk media player waarmee je TV kan opnemen?

dus een combi van een Harddisk mediaplayer en een Harddisk recorder.

ter verduidelijking dits is een HD mediaplayer

http://www.mycom.nl/Products/View/253075.aspx?utm_source=tweakers&utm_medium=cpc&utm_campaign=tweakersclick

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja die bestaan. Een voorbeeld ervan is de Emtec S800H
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, die bestaat. Samsung heeft een HD tuner, recorder, BR speler en mediaplayer in één apparaat. Ik was dolblij toen ik het apparaat zag, maar werd minder blij toen ik zag dat het apparaat maar 1 tuner heeft. Openemen en een andere zender digitaal blijven kijken is er dus niet bij.

Maar de Blu Ray speler is een mooie toevoeging vind ik.
paulus811
13 jaar geleden
Ja die bestaat en nog een hele mooie ook, de AC Ryan Playon!DVRHD, een perfecte mediaspeler die ook nog digitaal kan opnemen. Te verkrijgen zonder harddisk, zodat je er zelf eentje in kan plaatsen maar ook te verkrijgen met harddisk van 500GB tot 2TB.