Waarom speelt mijn iPad geen filmpjes meer af?

Een paar uur geleden doet mijn ipad het niet meer met het bekijken van video's. Ik heb alles al geprobeerd zonder resultaat. Onder andere opnieuw opstarten werkt het niet van.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ik raad je aan om naar een Amac te gaan, want er is iets niet in orde tenzij youtube app het wel doet. Want dan is dat, omdat je ipad de video niet ondersteund. En als die zelfde video het eerst deed en nu niet meer dan raad ik je dus aan om naar een Amac te gaan. Succes !