nokia e 75 heeft kuren(googele werkt niet oa) is er een eenvoudiged manier om um grondig te resetten oid

ben nogal digibeet maar kan mn bookmarks wel berijken ((arr geen nieuwe zoek akties beginnen telefoon loopt vast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

U kunt uw Nokia E75 een softe reset en een harde reset geven.

Een softe reset is het heropstarten van uw telefoon. Hierbij blijven de instellingen op uw Nokia E75 bewaard.Een hard reset zorgt ervoor dat u het gehele toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen. Hierdoor raakt u wel alle door u zelf ingevoerde informatie kwijt. Een softe reset voert u uit door middel van de volgende handelingen:

1. Druk *#7780# in.
2. Vervolgens voert u de 'security code' in. Deze is standaard '12345'.
3. Bevestig dit door op ja te drukken.

Het toestel kan ook teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen door middel van een hard reset, doorloop onderstaande stappen om dit te doen.

1. Druk *#7370# in.
2. Voer de 'security code' in, deze is standaard '12345'.
3. Bevestig door ja in te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens het volgende:
-zet de telefoon uit
-haal de accu eruit
-zet de accu er weer in
-zet de telefoon weer aan
-probeer het nog eens