Waarom wordt mijn 'afbeelding' niet zichtbaar op GV?

Net aangemeld bij GV, instellingen uitgevoerd en mijn 'afbeelding' toegevoegd. Na 'opslaan' blijft mijn afbeelding onzichtbaar.

Zelf werk ik vanuit Windows live Mail. Wellicht helpt deze toevoeging.
Graag jullie expertise.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Windows Live Mail is toch geen internet browser?
Kimath
13 jaar geleden
Ik kan je afbeelding gewoon zien trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 15 minuten naar een draaiende 'kolk' zitten kijken. Gelukkig is alles nu verholpen.
Dank voor je reactie.

Het beste antwoord

Het duurt even voordat je afbeelding op de server van GV is opgeslagen en op de goede manier aan je account is gekoppeld.

Je moet meestal een hele minuut geduld hebben, en dan de pagina nogmaals laden - dan zal je afbeelding zichtbaar zijn.

Toegevoegd na 42 seconden:

Op mijn scherm zie ik inmiddels jouw eigen plaatje staan. Het is je dus gelukt.

Zie jij hem nog niet, ververs dan de pagina, dan zie je hem ook.
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb 15 minuten gewacht. Niets gebeurd.
Blijkbaar in mijn korte afwezigheid toch alles naar behoren gelukt.
Dank voor je reactie.

Andere antwoorden (2)

Dit is niet de standaard uitvoering van een GV avatar. Dus blijkbaar is het je wel gelukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal duurt het even voordat je afbeelding te zien is. Ook kan het zijn dat je afbeelding een GIF.-afbeelding is, die werken nooit.
Laad de afbeelding anders even opnieuw, dat wil ook weleens werken.

Toegevoegd na 27 seconden:
Maar ik zie je afbeelding gewoon...