Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan een gedownloade film met ondertiteling op usb stick wel worden afgespeeld maar op dvd gebrand de ondertiteling niet

Ik download een film (avi) ,dan ondertiteling die ik bewerk met text2sub,dan dat erin bakken met aviaddxsub,op usb plaatsen en wordt prima met ondertiteling afgespeeld,ook als ik het op cd brand (kleine inhoud)
maar zodra ik het zelfde doe met een ander film (wel zelfde extensie) en ondertiteling dit op usb plaats hij het prima doet op mijn blu ray,maar zo gauw ik het brand op dvd doet de ondertiteling het niet...
hoe kan dat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je kan films downloaden via u-torrent en daar kan je dan meteen ondertiteling bijzetten, zodra dat bestand op je pc staat kan je gewoon branden met die ondertiteling erbij geen enkel probleem er staat zelfs handleiding bij die site hoe je het allemaal kan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer het .srt en AVI bestand in dezelfde map staan wordt de ondertiteling automatisch afgespeeld. Wanneer je het brand wordt het omgezet naar VIDEO en AUDIO_TS structuur, met the filmmachine kan je dan alsnog ondertitels toevoegen. http://allesbranden.nl/branden-met-the-filmmachine
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding