Hoe kan ik de microfoonfunctie van mijn laptop inschakelen?

Tijdens het video gesprek op msn, kan ik de ander wel horen en zien, maar de ander mij alleen maar zien.
Ik heb overigens een acer aspire laptop.
Wie weet hoe ik deze instellingen moet veranderen?
Er zit een ingebouwde cam en mic in de laptop.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
36.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je eens naar de Device Manager gekeken ?
Zijn alle drivers geinstalleerd ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uh wat is een device manager?
Ik ben helaas niet zo technisch....

Antwoorden (2)

Asl je op het luidsprekertje in je taakbalk rechtsonder klikt, kan je geavanceerde instellingen aanklikken. Daar kan je de microfoon open zetten. (Of via start menu, instellingen, controle paneel, instellingen voor geluid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open MSN, druk op de ALT toets om de menubalk naar voren te krijgen en gaan naar Extra en dan Audio en Video instellen. Hier moet u eerst de microfoon correct configureren.