hoe maak je op je pc een bleu screen?

Dus zo dat je kan je eigen zetten voor de willekeurige achtergrond. Op Sony Vegas Pro 9.0

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit proces heet Chromakeying.
Je moet jezelf dan filmen voor een groen of blauw doek. Let er dan op dat je geen blauwe of groene kleding draagt.
De software (in jouw geval Sony Vegas) maakt zeg maar de groene achtergrond transparant en laat de videolaag zien die daaronder staat.

Ik heb geen ervaring met Sony Vegas...dus ik adviseer je daarin eenst te zoeken naar Chromakeying in de help functie.