Hoe kan het dat nadat ik mijn pc gereboot heb met eRecovery (acer) hij nog slomer is?

Ik heb op advies van mensen op Goeievraag m'n besturingssysteem opnieuw geinstalleert met eRecovery, maar na de tijd is hij alleen maar slomer geworden. Mijn specificaties zijn:

Processor: AMD® Athlon™ 64 x2 Dual-Core processor TK-55 (1.8GHz, 2 x 256 KB L2 cache)

Videokaart: nVidia® Geforce® 7000M TurboCache™ (Ik heb de nieuwste driver(384MB))

RAM: 3GB DDR2 (Eerst 1GB heb het laten vergroten met 2GB)

Hardeschijf: 120 GB HDD (Waarvan 37GB gebruikt)

Besturingssysteem: Windows Vista (Legaal...(Service Pack 2))

Desktop/Laptop: Laptop

Iemand een idee? Want ik word hier echt knettergek van. Heb over dit onderwerp al 3 vragen gesteld ben er dagen mee bezig geweest en hij is er alleen maar slomer op geworden en dat maakt me echt kwaad... Ik heb deze laptop nu 2 jaar en hij is sinds ik hem gekocht heb per dag achteruit gegaan, na 1 maand was hij al zo sloom als ******. Dus ik hoop dat er nu een handig opmerking komt. In de vorige vragen waren er ook veel goeie antwoorden maar ze hielpen niks. De vreemde dingen zijn:

1) De oplichters die hem mij hebben verkocht zeggen dat hij lekker snel gaat.

2) Ze zeggen dat met Acer eRecovery de C schijf word gereboot, alleen heb ik er nog niks op gezet en is er al +30GB gebruikt zonder dat er ook maar iets op is geinstalleerd.

Bijvoorbaad dank want op dit stadium ben ik echt hopeloos met mijn computer,

Een hopeloze slome laptop eigenaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat een expert, bij jou thuis op de computer, er naar kijken en volg niet zomaar adviezen op van jan en alleman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor je laptop langzaam lijkt te zijn. Meestal ligt het aan de software en het besturingssysteem waar langzaam een 'vervuiling' optreedt. Opnieuw installeren kan dan een oplossing zijn.
Het probleem met die recovery CD's is dat ze geen schone windows installatie neerzetten, maar eentje die al is vergeven van de extra (demo-) software en reclame troep waardoor het meteen al langzaam kan zijn.
Het zou ook kunnen dat bijvoorbeeld je harddisk niet helemaal in orde is, of een BIOS instelling waardoor hij langzamer werkt dan hij zou kunnen.

Probeer iemand te vinden die er echt verstand van heeft en die je kunt vertrouwen. Dat is het enige goede advies dat ik je kan geven.

(en ik zou er geen Windows op zetten maar Linux, maar dat is een persoonlijke voorkeur ;-) )