Ik heb een oude (dikke) monitor over, wat zou ik daar mee kunnen doen?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb m toch maar gewoon bij het grofvuil gezet,
Ik heb wel iemand blij gemaakt want na een uur was ie al weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Naar het kringloopcentrum brengen lijkt me de beste optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de kringloop brengen! als iemand hem nog wil dan kunnen ze hem meenemen en anders wordt het 'verwijderd'. daar heb je de verwijderingsbijdrage voor betaalt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet hem op gratisaftehalen.nl
Misschien kun je er zo nog iemand blij mee maken.

Of zet hem op zolder of in de schuur voor het geval je hem ooit nog nodig mocht hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1.. je andere monitor zal je maar eens kapot gaan,dan kun je je altijd even redden.
capthavoc
13 jaar geleden
schuur lijkt me geen goeie plek veel te vochtig
Maak er iets leuks van, bijv een brievenbus voor buiten aan de muur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 2e scherm gebruiken, als reservemonitor, als testmonitor waar je jouw nieuwe scherm niet aan wil wagen.
Een ruimte monitoren mbv een webcam.

Weggeven aan iemand die pas begint met computeren.
En anders naar de milieubrigade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet hem op marktplaats. Altijd wel iemand te vinden die er een paar euro voor geeft. Van die paar euro koop je een kraslot. Wie weet wat ie nog opbrengt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even bewaren tot december, dan kan je 'm gebruiken als surprise van Sinterklaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef het aan iemand die het kan gebruiken.
In sommige plaatsen heb je weggeefwinkels.
Daar kunnen mensen met weinig inkomen, gratis dingen ophalen of ruilen.

Of geef het anders af bij de voedselbank, er is vast wel iemand die er blij mee is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk zou ik hem gewoon op Marktplaats zetten. Zeg je: bieden vanaf €25,- ofzo. Vast dat er wat mensen op af komen. Zoniet? Dan maak je er €20,- van etc.