Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan mijn computer uitvallen

hoe kan het dat mijn computer om de 10 minuten uitvalt,
als ik er niet meer achter zit valt mijn computer uit, ik denk zelf dat het aan de warmte licht, weten jullie waar het aan kan liggen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Gaat jouw computer misschien na 10 minuten in de slaapstand?
Je kan dat zien door op de aanknop te drukken en als je computer dan niet opstart maar gelijk het een windows scherm laat zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de procceror kan te warm worden door opgehoogd stof in de computer kast. Kast openmaken en computer uitzuigen. Bij een laptop moet je zorgen dat deze op een harde ondergrond staat ivm ventilatie. Dus nie op schoot of dekbed o.i.d

Toegevoegd na 1 minuut:
dit is nr 1 op de cheklist als je last hebt van uitval. Nr 2 is checken op virussen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had ook zoiets. (Ik had een Packard Bell computer)Diverse experts hebben er naar gekeken en hadden allerlei theorieën. Ook nog opgestuurd naar Packard Bell maar die konden niet vinden dat de PC het niet deed. Toen bedacht ik me dat misschien door het transport iets dat los zat weer vast was komen te zitten. Ik heb toen de PC op z'n kant gezet en toen ging het weer een tijdje goed. Weer een paar experts later en nutteloze vervangingen later, heb ik besloten nooit meer een Packard Bell te kopen, is namelijk wel goedkoop maar niet goed.
Mijn advies. Als hij niet meer onder de garantie te repareren is: vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk doet je ventilator in je computer het niet. Dan wordt je computer te warm en valt uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas de omschrijving is veel te weinig.
Hoe jong is de computer? Welk windows systeem is het?
Naar energie beheersing gekeken? Staat de computer bij een erg warme plaats? Heb je laatstelijk een geheugenbankje geplaatst of verwisselt? Staat de computer op een plek waar veel vuil mee kan ventileren.
Enz., enz,.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon de slaapstand uitschakelen, heb je nergens meer last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding