Ik probeer de site 'www. grooveshark.com' te openen, maar het lukt niet. Weet iemand raad?

Wellicht is er teveel beveiliging op mijn laptop?
Als ik de site bij kennisen open, dan gaat dat probleemloos.
Kan iemand mij door dit 'probleem' heen loodsen?
Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er zit een spatie tussen de punt en de g (www.LEEGgrooveshark.com)

Ik kan zonder problemen op de site komen, probeer anders via:

http://listen.grooveshark.com/

Wellicht dat je dan verder komt.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eerste keer kan even duren zie je wel het load schermpje?
de site is in flash opgebouwd wellicht moet je dat installeren ?
capthavoc
13 jaar geleden
Geen antwoord op je vraag, maar er is wel even iets dat ik kwijt wil: ik heb gebruik gemaakt van Grooveshark en daarmee (onbedoeld) een virus binnengehaald. De ICT-coördinator is daar een aardige tijd mee zoet geweest. Mijn vriend kreeg een paar dagen later precies hetzelfde virus. Gelukkig had hij wel een goede firewall. Misschien blokkeert jouw computer de site omdat het virus nog steeds van tijd tot tijd opduikt.

'Spotify' is een programma dat gelijk is aan Grooveshark, alleen moet je 'Spotify' installeren om via stream muziek te luisteren. Misschien zou je kunnen overwegen om hier naar toe over te stappen, mocht Grooveshark onbruikbaar blijven.