Mijn pc is bezig met virussen verweideren, kan ik gewoon verder met computeren zonder internet terweil hij bezig is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
*verwijderen
*terwijl

Het beste antwoord

Zolang je niet op het internet gaat, kun je wel verder op de computer bezig. Maar waarschijnlijk gaat alles op de pc wat trager, omdat een virusscanner veel geheugen gebruikt.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meeste plussen

Andere antwoorden (3)

Ja, je kan gewoon doorgaan. Alleen is de kans wel groter dat het verwijderen van virussen langer gaat duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar wel,tenzij je nu op een andere p.c. zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je computer echt bezig is met het verwijderen van Virussen, dan KAN je doorgaan, maar er zitten wel haakjes en ogen aan.

- Als het virus nog niet goed uit het geheugen is, dan kan de verspreiding ook door gaan als jij verder gaat.
- Je computer zal veel trager worden aangezien het verwijderen van virussen nogal veel van je PC vergt, hierdoor ook minder effectief (kwa snelheid).

Als het virus goed uit het geheugen is, dan zou je verder kunnen computeren, het zal allemaal iets langzamer werken, maar het werkt.