Wanneer blijft een ongevoerd Whatsapp gesprek staan?

Als je een willekeurig persoon uit je contactenlijst een bericht wil sturen en het toch niet doet, blijft het lege gesprek grillig in je gesprekkenlijst staan. Wanneer blijft hij staan en wanneer niet?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik moet er ook bij zeggen dat ik ook eerder een gesprek had met de desbetreffende persoon, maar dit kan niet de causaliteit zijn. Dit weet ik mede door een experiment.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zolang je de persoon die je kiest geen bericht stuurt op Whatsapp dan blijft er ook geen gesprek openstaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb de persoon een bericht gestuurd, gesprek verwijderd, gesprek weer geopend en soms blijft het lege gesprek staan en soms niet.

Antwoorden (1)

Het kan alleen als je eerst een gesprek met diegene hebt gehad en je daarna in gesprek op gesprek verwijderen drukt of handmatig alle berichten verwijdert (eerste bericht ingedrukt houden daarna alle aanklikken en op verwijderen drukken (prullenbak) )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit dacht ik eerst ook, maar dit bleek niet het geval. Ik testte het even: als ik iemand wilde appen waarvan ik zeker wist dat hij nog een gesprek met mij open had staan (die ik verwijderd heb) komt hij niet in mijn gesprekkenlijst te staan.