Wat is er aan de hand met Modern Warfare 2??

De mini map is groter, en het scoreboard is anders, +dat mijn graphics heeeeel raar doen nu, iemand anders hier last van??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zeggen dat de mensen die ps network hebben gehacked nu beginnen aan Mw 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het nut van mw 2 hacken... -.- die Anonymous moet eens opzouten -.- no-life, ze zeggen dat ze zogenaamd de klant niet wil laten lijden maar alleen sony... nou nou dat is hun prima gelukt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben er al achter, ik zat in een gehackte server die mijn config bestand had ver*****, heb het opgelost, maar bedankt iig!

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je dat je niet online kunt dat licht eraan omdat PSN er uit licht. Mischien is dat de oorzaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien zijn de graphics veranderd.