Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier op een .pps (powerpointpresentatie) om te zetten in een filmpje?

Ik kreeg net voor de verandering eens een heel mooie waar ik graag een filmpje van wil maken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Download Microsoft Camcorder. Hiermee kun je alle activiteiten op je beeldscherm opnemen en opslaan als avi. Er zijn ook andere programma's voor. Op een andere pc heb ik er zelf ook een. De titel weet ik zo snel niet. Je kunt dan gewoon je powerpoint automatisch afspelen en dan tegelijkertijd je beeldscherm opnemen. De programma's hiervoor wijzen zich vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kan instellen om als je een slideshow doet alle dia's een aantal seconden na elkaar hebt zonder dat je tussendoor hoeft te klikken.

Toegevoegd na 4 dagen:
dat is dus een soort film.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom een min?
Aan de FAQman van ComputerIdee is deze vraag ook al eens gesteld: http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=200299

Hier vindt je een deeplink: http://www.geovid.com/Presentation_to_Video_Converter/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou ik zeker Camtasia Studio aanraden, zeer gemakkelijk om mé te werken, u klikt op start, hij filmt al uw powerPointpresentatie en dan een sneltoets op te stoppen, tenslotte werkt MS Office tesamen met dit programma. Is zeker een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing