ik wil graag van foto's een filmpjes maken.. Op welke site kan ik dat goed doen? (ik heb erg veel foto's)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (4)

Als je een betaald account aanmaakt op de website animoto kun je leuke filmpjes maken, Je kan natuurlijk ook de korte filmpjes gebruiken van max 30 seconden al met al een goede website om foto's mooi achterelkaar te laten langskomen ;D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een site? Dat kun je beter niet doen. Veel handiger is om daarvoor een videobewerkingsprogramma te gebruiken, zoals (als je pc op Vista of Windows 7 draait) Windows Live Movie Maker (http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/essentials-home) of, voor XP, Windows Movie Maker dat waarschijnlijk al op je computer staat.

Importeer de afbeeldingen in dat programma, sla de productie op, zet de foto in de juiste volgorde, stel per foto in hoe lang die in beeld moet blijven en selecteer de overgang die tussen de foto's moet komen. Je kunt er ook nog een leuk muziekje onder zetten of teksten aan toevoegen.
Pieter2011
11 jaar geleden
doe dat met picasa, werkt goed, importeerd ook gelijk al de fotos die je wilt. je kan je fotos trouwens ook nog bewerken. muziekje erbij, wat effecten, kan allemaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ooit eens zoiets in elkaar gezet via Animoto
kijkeen sop hun site