Sinds vandaag krijg ik elke keer als ik op Twitter kijk (op mijn PC) een irritante beveilingswaarschuwing. Hoe krijg ik die weg?

Er staat: "Wilt u alleen de inhoud van de webpagina weergeven die via een beveiligde verbinding is verzonden?"
En dan een heel verhaal eronder. Of ik daarna op ja of nee klik maakt niets uit, de waarschuwing komt elke keer terug. Heel irritant! Had ik daarvoor nooit. Hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die melding krijg ik ook bij t-mobile en nog wat andere sites .
ik klik gewoon ja want anders blijft de melding terug komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb op Ja gedrukt, maar hij komt toch telkens terug.

Het beste antwoord

Dit is een melding van Internet Explorer 8. Het is voor je eigen veiligheid uiteraard, maar als je er vanaf wil:
In het menu extra, internetopties, beveiliging, aangepast niveau, gemengde inhoud weergeven en daar "inschakelen" aanvinken i.p.v. "vragen".
Plaatje bij antwoord