Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Binnenkort ga ik een een dell mini 10 bestellen maar ik wil graag weten hoe lang het duurt voordat ik hem krijg thuisgestuurd.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ga het bestellen op dell.nl. En hij is aangepast dus met word enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
859

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij Dynabite is de levertijd 1 dag...

Het hangt van je leverancier af.
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden
Dit is het enigste wat ik vind, ik weet wel dat je uw bestelling kunt volgen bij Dell.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij deze een schatting en vorige ervaringen met Dell.

Je moet er bij een Dell mini of andere laptop vanuit gaan dat de levertijd 30 dagen is als je hier veranderingen bij aan brengt. Over het algemeen zijn de meeste onderdelen gewoon op voorraad zodat men zich aan deze 30 dagen kan houden.

De minimale levertijd is 3 dagen vanaf de bestelling, naar mijn weten komen de machines nog steeds uit Ierland.
Mijn laatste laptop gaf aan dat het nog 30 dagen zou duren, maar ik had hem uiteindelijk 5 werkdagen later binnen en ik heb deze laptop qua hardware/software en styling geheel aan laten passen.

Kortom minimum 3 dagen (verzending is binnen 24 uur), maximum rond de 30 dagen.
De status van je bestelling kun je online bekijken op basis van de veranderende icoontjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding