MSN compleet afsluiten & uitloggen
Dan via windows start menu, via contrle paneel naar software installeren / verwijderen
MSN messenger selecteren
en verwijderen klikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de hotmail pagina ga je naar: opties - meer opties - Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken - Het account sluiten (die laatste staat onderaan).

Dit is een directe link, maar dan moet je wel aangemeld zijn.

https://account.live.com/CloseAccount.aspx

Wat misschien belangrijk is om te vermelden is dat je account niet gelijk verwijderd word: ze houden m vaak een paar maanden vast op de server (dat heb je bij elk online account.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik ben er vanuit gegaan dat je ook je msn (hotmail) account wilde verwijderen, maar als je alleen het programma wilt verwijderen: zie vorige antwoord.