Waarom duurt het afsluiten van mijn PC meer dan een kwartier?

Als ik mijn computer afsluit dan duurt dat wel meer dan een kwartier... Iemand die weet hoe dit kan? Voor het geval jullie mijn specificaties nodig hebben:

Processor: AMD® Athlon™ 64 x2 Dual-Core processor TK-55 (1.8GHz, 2 x 256 KB L2 cache)
Videokaart: nVidia® Geforce® 7000M TurboCache™ (384MB)
RAM: 3GB DDR2
Hardeschijf: 120 GB HDD (Waarvan 35GB gebruikt)
Besturingssysteem: Windows Vista (Service Pack 2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In het artikel in de bron onder "Extremely Slow Shutdown" is sprake van nVidia Driver Helper Service die mogelijk vertragingen oplevert. De remedie zou een driver update zijn.

Je kunt bij nVidia de laatste driver voor je kaart downloaden en die installeren. Misschien dat dat het probleem oplost.

BTW: Is er een speciale reden waarom je niet naar SP3 gegaan bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet of je systeem updates heeft binnengehaald en deze dan aan het installeren is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien moet je de computer een keer defragmenteren
kijk even op deze site misschien heb je er iets aan