Google geeft ineens afbeeldingen lelijk weer...ligt dit aan mijn pc?

Ligt dit aan mij/mijn browser, of is Google veranderd? Ik vindt het nu maar naar benauwd hoe de afbeeldingen worden weergegeven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn zoon heeft het nog wel gewoon wanneer die op afbeeldingen zoekt... Hij heeft Google Chrome en ik IE8...

Toegevoegd na 1 uur:
Dit ben ik zo niet gewend...

Toegevoegd na 1 uur:
Eerder kon je gewoon de URLs eronder zien staan en dan wist je: Daar ben ik al geweest. Nu krijg je van die vreselijke mouse-overs. Nou ja, ìk vindt ze vreselijk in dit geval... smaken verschillen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
rose
13 jaar geleden
Ja, vreselijk is het!

Het beste antwoord

De mouseover functie is alleen beschikbaar op google.com en niet op google.nl.
Open www.google.com en houd uw muis boven de zoekbalk er word nu een optie "Ga naar Google Nederland" zichtbaar rechtsonder. Klik op "Ga naar Google Nederland" en u komt nu op www.google.nl. Hier heeft u deze mouseover functie bij het zoeken naar afbeeldingen niet.

Met vriendelijke groet,

Lars van WindowsNL

Toegevoegd na 21 uur:
Update:

Blijkbaar heeft Google sinds vandaag ook deze "mouse over" functie op de nederlandse Google website gezet. Helaas is dit niet uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel jammer, ik vindt het echt lelijk en kan er nog steeds niet aan wennen.

Andere antwoorden (4)

Volgens mij ligt het aan buiten . . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies met lelijk? Dit is onduidelijk, kan je een print-screen neerzetten bij je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de nieuwe opmaak van Google afbeeldingen, via de Amerikaanse Google zie je het al wel, als je via de Nederlandse Google zoekt nog niet.
Zie voor meer info de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het nog nooit eerder gezien. Persoonlijk hoop ik toch niet dat dit zo blijft :-/ Maar goed, misschien is het ook een kwestie van wennen... ik vindt er nu nog echt niks aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt dat je het nog niet gezien hebt als je Google op Nederland hebt ingesteld.
En ik word ook kriegel van die mouse-overs, maar misschien went het.
Anders moeten we collectief bij Google gaan protesteren ;-)
Wel ik heb eens gekeken, bij internet explorer en bij mij krijg ik het zelfde zoals u maar wel met een url onder elke afbeelding, surf eens naar www.google.be en niet naar www.google.com. Kan er een verschil in zitten. Als het niet lukt zou ik u aanraden firefox te downloaden.