Iemand van jullie ook een vodafone 360 toestel dat steeds vastloopt?

Telkens loopt hij vast en is heel langzaam met bijv. het openen van smsjes, meer mensen hier last van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is helaas nog steeds een veel voorkomend probleem van mobieltjes dat ze regelmatig vastlopen. Het is niet alleen de 360 die daar last van heeft.

Ik moet zeggen dat er wel bovengemiddeld aan klachten zijn over vast lopen, ik zou derhalve ook even bij de Winkel navragen, misschien is een software update voldoende.

Als je binnen de garantieperiode zit, dan lekker naar de winkel terug gaan en om reparatie vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kom op internet wel een aantal van dit soort klachten tegen over het toestel. kennelijk bent u niet de enige.
AlphaLimaSierra