Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn i-pod delen met meerdere computers

Ik heb heb een nieuwe computer aangeschaft, maar nu kan ik mijn i-pod niet delen. Als ik dat wel wil doen dan word mijn gehele muziek/bestanden gewist.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet de map muziek/itunes overzetten van je oude op je nieuwe pc en in Itunes op je nieuwe pc de bestanden toevoegen.

Heb je de oude pc niet meer, dan zijn er tooltjes om van je Ipod een drive te maken en zo de muziek vanaf Ipod naar de pc over te zetten.

Overigens wist Itunes de bestanden op je Ipod niet, hij geeft alleen een melding dat de bestanden niet zijn gevonden.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Je kunt per iPod aangeven in iTunes hoe de update moet plaatsvinden. Ik heb 1 iTunes die 2 iPods bedient. De ene synchroniseert mijn Classic automatisch, de andere doet een update op bestelling via een afspeellijst.
Verder heb ik twee laptops die de iPod eventueel kunnen opladen, en op die machines lees ik de iPod uit met CopyPod.
Die plaatst muziek van de iPod op de laptop. Zie link.

Toegevoegd na 14 uur:
Herstel: het programma op mijn laptop heet: SharePod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding