Hoe kan ik mijn i-pod delen met meerdere computers

Ik heb heb een nieuwe computer aangeschaft, maar nu kan ik mijn i-pod niet delen. Als ik dat wel wil doen dan word mijn gehele muziek/bestanden gewist.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet de map muziek/itunes overzetten van je oude op je nieuwe pc en in Itunes op je nieuwe pc de bestanden toevoegen.

Heb je de oude pc niet meer, dan zijn er tooltjes om van je Ipod een drive te maken en zo de muziek vanaf Ipod naar de pc over te zetten.

Overigens wist Itunes de bestanden op je Ipod niet, hij geeft alleen een melding dat de bestanden niet zijn gevonden.
paulus811
13 jaar geleden
Je kunt per iPod aangeven in iTunes hoe de update moet plaatsvinden. Ik heb 1 iTunes die 2 iPods bedient. De ene synchroniseert mijn Classic automatisch, de andere doet een update op bestelling via een afspeellijst.
Verder heb ik twee laptops die de iPod eventueel kunnen opladen, en op die machines lees ik de iPod uit met CopyPod.
Die plaatst muziek van de iPod op de laptop. Zie link.

Toegevoegd na 14 uur:
Herstel: het programma op mijn laptop heet: SharePod.