Hoe kan ik op mijn Minecraft 1.8.3 server inloggen?

Beste lezer,

Ik heb Minecraft gekocht, en ik heb het al 2 of 3 weken. Ik speel altijd singleplayer, maar toen kwam ik op het idee om met mijn broertje een server te maken zodat we samen kunnen spelen. Ik heb een aantal filmpjes gekeken hoe je een Minecraft server maakt, en het is me gelukt, mijn minecraft server is gemaakt. De 5 streepjes (aan de zijkant van de server waren ook groen) EN NU KOMT HET: toen ik op join server klikte, kwam er met koeienletters te staan:
Failed to connect to the server
Disconnected.

Weet iemand hoe ik toch op de server komt, want je helpt me dan echt.

Alvast bedankt,

Ali

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Stijntje51, Ik heb geen mods geinstalleerd, en sorry dat ik dit vraag (ik weet namelijk niet zo veel van minecraft) wat is een WHITELIST? Alvast bedankt

Antwoorden (2)

Als hij hem zelf host moet je het IP-adres van zijn computer gebruiken. Dit kun je zien door op zijn computer naar CMD of Opdrachtprompt te gaan en "IPCONFIG /all"in te tiepen. Je ziet dan IP ADRESS staan, dat is dan het IP van zijn computer. Probeer dat IP-adres.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo MaxKoopmans,
Ik heb het geprobeerd via mijn ip-adres, en weer komen er aan de zijkant 5 groene streepjes maar als ik de server join dan staat er weer het zelfde: Failed to connect to the server
Disconnected Maar bedankt dat u me hielp, als u nog raad weet dan hoor ik het graag.
Heb je wel geportforward?
en anders kun je ook gwn een lan wereld aan zetten, dan moet je wel op hetzelfde internet zitten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo sander42knowe, Nee ik heb niet geportforward, maar ik ga het nu meteen proberen. Alvast bedankt, ik hoop dat het werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo sander42knowe, Ik heb een paar video's bezocht over hoe je moet portforwarden maar op alle website's krijg ik een melding van mijn antivirus dat het een schadelijke site is. Kunt u mijn misschien een link sturen? Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar http://portforward.com/
helemaal links staat onder het bovenste kopje : "list of all routers" Klik daarop. Dan kijk je welk merk en model jou router is. Dan zoek je tussen die lijst naar jou merk.
dan zie je alle routers van dat merk. kijk of die van jou er tussen zit. Zo ja, klik erop En daar staat de uitleg (in het engels) van hoe portforward je jou router. Zo nee, dan zoek je er 1 die op jou model lijkt. Zit die er niet tussen......... heb je pech.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het merk en model staat meestal op de onderkant van de router. En als het niet werkt kun je ook een singleplayer wereld maken. Druk dan op esc en daar staat dan in het menu: "open voor LAN" doe dat, selecteer of je gm 0 of 1 wilt en of je de cheats aan wil hebben. Als je broertje dan ook op datzelfde Internet als jou zit moet hij naar multipayer en helemaal naar onderen gaan en daar staat hij dan (als je hem niet ziet moet je ff een halfe minuut w8en