Hoe kan ik voorkomen dat andere "mensen" mij toevoegen op msn?

En dan bedoel ik dus spam.Ik krijg nu dagelijks 5-6 verzoekjes om iemand toe te voegen op mijn msn waarvan ik zeker weet dat het spam oid is.Ik weiger dit al,maar vind het wel lastig.Het zijn steeds dezelfde verzoekjes waarin meisjes zeggen dat ze nieuwe naaktfoto's hebben.Hoe kan ik dit stoppen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien bij de opties van msn dat je wel een emailadres kunt blokkeren, kijk eens naar uw Privacy en beveiliging eigenschappen dat alles juist staat? Toegevoegd na 1 minuut: Bij de opties van msn heeft u ook bij bestandoverdracht een vinkje dat je kan aanvinken, bestandsoverdracht automatisch weigeren voor mogelijk onveilige bestandstypen, zodat de spammer geen bestanden naar u kan toesturen. klinkt wel handig

Weigeren en blokkeren en aangeven bij msn. Kan allemaal in dezelfde actie. Op een gegeven moment houdt het op. Als het echt niet anders kan, een andere emailadres aanmaken voor je msn.

Je kan ze "niet accepteren". Ik heb dit ook op mijn msn. Mensen die ik gewoon in mijn lijst heb(en ook daadwerkelijk ken) die sturen bericht van: Ik heb net een iphone gewonnen en dan een link met een site waar ik dan zogenaamd ook kan doen. NIET OP KLIKKEN want dan ga jij waarschijnlijk ook deze berichten sturen. Toegevoegd na 35 seconden: Volgens mij komt het niet meer terug als je ze eenmaal heb geweigerd. Anders inderdaad MSN op de hoogte stellen.

Heel goed nadenken aan wie je je E-mail adres geeft en bij berichten waarvan je de afzender niet kent altijd op 'nee' klikken. Verder gewoon niet accepteren, blokkeren en melden bij MSN.

Ik heb ook last van allemaal vage mailadressen die me toe gingen voegen, heb maar een andere mail aangemaakt en selectief mensen toegevoegd, nu geen last meer van vage mensen die me toevoegen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100