wel verbinding maar geen internet op iphone?

thuis deed altijd de wifi het gewoon op mijn iphone, maar inene niet meer. Het ligt niet aan mijn iphone want op andere plekken heb ik wel gewoon wifi. Iemand misschien een idee waar het aan ligt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Zet je telefoon helemaal uit ! Hou je code bij de hand want je moet weer helemaal verbinden . Mogelijk helpt dat . Zet je mobiele data uit , 3 G uit ! Waarom ! De tel moet niet kunnen kiezen . Nog niet ! Dan of eerst je router uit ! Zeker een minuut . Dan ja weer aan :) check of je bij instellingen verbind automatisch aan hebt staan . Heb je een wacht woord op je wifi ? Op nieuw aanmelden , . Dit zijn dingetjes waar ik zelf vaak de boel weer mee aan de gang heb gekregen , succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt er dan aan je router misschien? Misschien moet je even een ander apparaat proberen aan te sluiten op je router (pc, Android tel., tablet etc.) om te zien of dat het is. Mocht het daar dan aan liggen, even stekker eruit en erin kan al heel wat oplossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst zou ik eens proberen (zo als in een eerder antwoord al gezegd is) de router even een 5 tal min volledig uit te schakelen.

Als het dan nog niet werkt is het wellicht eens goed om ook de wifi op je iphone uit te schakelen. En dan direct ook weer in te schakelen. Als u een ouder model iphone hebt kan het ook zijn dat de dataroaming voorrang heeft op de wifi. Dan kan u dus door naar instellingen > algemeen > netwerken > dataroaming te gaan.

Ik hoop dat dit helpt, Lenny (dit is een amateurs antwoord)