Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wel verbinding maar geen internet op iphone?

thuis deed altijd de wifi het gewoon op mijn iphone, maar inene niet meer. Het ligt niet aan mijn iphone want op andere plekken heb ik wel gewoon wifi. Iemand misschien een idee waar het aan ligt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zet je telefoon helemaal uit ! Hou je code bij de hand want je moet weer helemaal verbinden . Mogelijk helpt dat . Zet je mobiele data uit , 3 G uit ! Waarom ! De tel moet niet kunnen kiezen . Nog niet ! Dan of eerst je router uit ! Zeker een minuut . Dan ja weer aan :) check of je bij instellingen verbind automatisch aan hebt staan . Heb je een wacht woord op je wifi ? Op nieuw aanmelden , . Dit zijn dingetjes waar ik zelf vaak de boel weer mee aan de gang heb gekregen , succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt er dan aan je router misschien? Misschien moet je even een ander apparaat proberen aan te sluiten op je router (pc, Android tel., tablet etc.) om te zien of dat het is. Mocht het daar dan aan liggen, even stekker eruit en erin kan al heel wat oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst zou ik eens proberen (zo als in een eerder antwoord al gezegd is) de router even een 5 tal min volledig uit te schakelen.

Als het dan nog niet werkt is het wellicht eens goed om ook de wifi op je iphone uit te schakelen. En dan direct ook weer in te schakelen. Als u een ouder model iphone hebt kan het ook zijn dat de dataroaming voorrang heeft op de wifi. Dan kan u dus door naar instellingen > algemeen > netwerken > dataroaming te gaan.

Ik hoop dat dit helpt, Lenny (dit is een amateurs antwoord)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding