Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik voorkomen dat andere "mensen" mij toevoegen op msn?

En dan bedoel ik dus spam.Ik krijg nu dagelijks 5-6 verzoekjes om iemand toe te voegen op mijn msn waarvan ik zeker weet dat het spam oid is.Ik weiger dit al,maar vind het wel lastig.Het zijn steeds dezelfde verzoekjes waarin meisjes zeggen dat ze nieuwe naaktfoto's hebben.Hoe kan ik dit stoppen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Misschien bij de opties van msn dat je wel een emailadres kunt blokkeren, kijk eens naar uw Privacy en beveiliging eigenschappen dat alles juist staat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de opties van msn heeft u ook bij bestandoverdracht een vinkje dat je kan aanvinken, bestandsoverdracht automatisch weigeren voor mogelijk onveilige bestandstypen, zodat de spammer geen bestanden naar u kan toesturen. klinkt wel handig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Weigeren en blokkeren en aangeven bij msn.

Kan allemaal in dezelfde actie.

Op een gegeven moment houdt het op.

Als het echt niet anders kan, een andere emailadres aanmaken voor je msn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weiger,blokkeer en geef ze aan als spam,maar toch blijf ik hier last van hebben.Ergerlijk gewoon.
Je kan ze "niet accepteren".
Ik heb dit ook op mijn msn. Mensen die ik gewoon in mijn lijst heb(en ook daadwerkelijk ken) die sturen bericht van: Ik heb net een iphone gewonnen en dan een link met een site waar ik dan zogenaamd ook kan doen. NIET OP KLIKKEN want dan ga jij waarschijnlijk ook deze berichten sturen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Volgens mij komt het niet meer terug als je ze eenmaal heb geweigerd. Anders inderdaad MSN op de hoogte stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel goed nadenken aan wie je je E-mail adres geeft en bij berichten waarvan je de afzender niet kent altijd op 'nee' klikken.
Verder gewoon niet accepteren, blokkeren en melden bij MSN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook last van allemaal vage mailadressen die me toe gingen voegen, heb maar een andere mail aangemaakt en selectief mensen toegevoegd, nu geen last meer van vage mensen die me toevoegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing