Het is afhankelijk van welk abonnement je hebt.

Er zijn namelijk extra mogelijheden om in het buitenland goedkoper te internetten.

Zonder extra opties betaal je in België € 2.38 per MB
Prepaid is dat € 3,50 per MB

Met een data plus op reis dagbundel heb je 50MB per dag te gebruiken en betaal je per dag € 14,28

Voor 200MB per maand betaal je €53,55

Meer informatie vind je hier!
http://www.vodafone.nl/prive/internationaal_bellen/vodafone_live_en_internet/mobiel_internet_op_je_laptop/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk op de site van Vodafone en er gaat een wereld voor je open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sinds 1 juli is het een maximum van € 50,00 per maand dan word je afgesloten van internet tenzij je extra betaald waarvoor je een extra abonement moet afsluiten
tegen hoge kosten ,als het goed is he je er een brief over gehad van je provider