Welke app gebruik je voor zo’n anime-layout tijdens het (live-)streamen of facetimen?

Op YouTube zie ik ze vaak genoeg; die YouToubers die zich verschuilen achter een soort anime-karakter die meebeweegt met de bewegingen van zo’n YouTuber, zoals Alban Knox en @FilianIsLost. Iemand ideeën? Want ikzelf wil gaan streamen, maar zonder appaerance te showen.

10 maanden geleden
in: Internet
SimonV
10 maanden geleden
Misschien heb je hier iets aan:
• FaceRig: FaceRig is een populaire applicatie waarmee je een virtueel personage kunt worden tijdens het livestreamen. Het maakt gebruik van gezichts- en bewegingstracking om je gezichtsuitdrukkingen en lichaamsbewegingen te volgen en deze over te brengen naar een animatie van een gekozen personage.
• PRPR Live: PRPR Live is een app voor smartphones die je in staat stelt om jezelf te transformeren in een anime-personage tijdens het livestreamen. De app gebruikt gezichtsherkenningstechnologie om je gezicht te volgen en het anime-personage in realtime te animeren.
• OBS (Open Broadcaster Software): OBS is een populaire streamingsoftware die veel streamers gebruiken. Met OBS kun je verschillende bronnen combineren, zoals je webcamfeed, schermopname en overlays, om een aangepaste lay-out te creëren. Je kunt bijvoorbeeld een afbeelding van een anime-personage toevoegen als overlay en deze positioneren op de gewenste plek in je livestream.

Geef als eerste antwoord