Op welke manier kan ik de caps-lock uitschakelen?

Ik word er gek van iedere keer een halve zin hoofdletters te hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het niet. Je kijkt naar het toetsenbord tijdens het typen.
En dan nog druk je op de capslock. Bovendien zonder dat je het merkt of ziet.
Hoe kan het dan?

Antwoorden (5)

Door gewoon nóg een keer op de knop Caps Lock te drukken zet je 'm weer uit.

Toegevoegd na 7 minuten:
Tip: gebruik alleen de Shift-toets als je een hoofdletter wil typen, want zodra je die loslaat komt er vanzelf weer een kleine letter!
Amadea
13 jaar geleden
Ik denk dat je het beste de toets van het toetsbord kan trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL +1
Heb je XP? Hier een Engels gebruiksaanwijzing, waarmee je de capslock weliswaar niet uitzet, maar je krijgt wel een waarschuwingspiepje als je hem aanzet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb Windows 7, en ook daar werkt deze truc! Net aangezet. Het heet 'wisseltoetsen'.
escape
13 jaar geleden
Je kan de toets uit de toetsenbord halen. Gewoon een schroevendraaier ertussen en hij flipt er zo uit.

Je kan ook tijdens het typen op je beeldscherm kijken. Zo doe ik het.
Je leert vanzelf wel om de toetsen te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mogelijk om de Caps Lock permanent uit te schakelen. Download daarvoor op onderstaande link disable_caps_lock.reg . Kies openen. Geef toestemming voor het wijzigen van het register e.d. Herstart de computer.